کافی نت دانلود نرم افزار گالری اسکریپت ایبوک فیلم موبایل گرافیک اسکریپت ورزشی

نچ نچ نچ
Get Adobe Flash player
 
چند روز پیش یه خبر تو شبکه های اجتماعی پیچید که با یک عکس میخواستن ثابت کنن ، مسی قبل از بازی با بخارست چیزی مصرف کرده و مست شده!! جالبه اولین بار این خبر در مرجع خبری رئال دیده شده و ذهن بیمار مدیر این سایت و حسادتی که به بارسا و بارسایی ها داره، باعث شده که اون خبر رو بذاره تو سایتش و بعد هم در شبکه های اجتماعی و جاهای دیگه پر بشه که مسی چیزی مصرف کرده و قبل از بازی مست شده!! اما یه خبرگزاری یا سایت معتبر هم برای اثبات حرفشون ندارن و تنها مدرکشون یه عکسه.. تقریبا تو مایه های همین عکس که در زیر میبینید.



خب الان خوبه ما هم این عکس رو همه جا پخش کنیم و بگیم رونالدو مست کرده! البته این خبر اصلا جای تعجب نداره چون همین چند وقت پیش بود که دیسکوی رونالدو رو پلمپ کردن و حتی خبرش تو سایت گل هم اومد!!
تو سه سال اخیر این چندمین باره که همچین حملاتی به مسی میشه و سعیشون هم اینه که محبوبیت مسی رو خدشه دار کنن.. همیشه هم قبل از مراسم توپ طلا یا اواسط فصل این حرف ها رو در میارن.. و یادمه یک بار گفته بودن مسی سیگاری شده!!  اما ایندفعه قضیه چیه؟! مثلا مست کرده !
چون میدونن رونالدو هیچ وقت محبوبیت مسی رو نداره میخوان با این کار های ناجوانمردانه ، محبوبیت مسی رو کم کنند.
اما نکته مهم تر اینکه اصلا فرض کنیم مسی مست هم کرده باشه. خب که چی؟ این چی رو اثبات میکنه؟ مگه ما گفتیم مسی پیغمبره؟ یا معصومه؟! موضوع حتی اگر هم درست باشه ، هیچ چیزی ، نه از اخلاق ، نه از محبوبیت و نه از افتخارات مسی کم نمیکنه. همین

برای اینکه با خصایل اخلاقی رونالدو بیشتر آشنا بشید(!) ؛ به ادامه مطلب تشریف ببرید.





بفرمایید ، شیث دو
م کسی نیست جز رونالدو!!


 

 تاسف...
 

 


 

 
 

 


 

 


عکس های فرزند رونالدو که نامشروع به دنیا آمد، منتشر شد!! + عکس


 

او به دلیل ارتباط نامشرع با یک پیشخدمت رستوران صاحب یک پسر شده بود. کسی مادر واقعی این پسر بچه را نمی شناسد ...
 
پس از جام جهانی 2010 بود که اعلام شد کریستیانو رونالدو صاحب فرزند شده است. او به دلیل ارتباط نامشرع با یک پیشخدمت رستوران صاحب یک پسر شده بود. کسی مادر واقعی این پسر بچه را نمی شناسد زیرا رونالدو با پرداخت مبلغ قابل توجهی به وی، از او خواست که هرگز نامش را اعلام نکند.
 
 
 
 
 
با این حال تا بحال کسی تصویری از فرزند رونالدو ندیده بود تا اینکه بالاخره چند روز پیش رونالدو به همراه نامزدش ایرنا شایک و فرزندش در پرتغال دیده شدند!
 
 
 
 
ایرنا شایک یک مانکن روسی است که چند سال از ارتباط آنها می گذرد و بارها خبر ازدواج آنها اعلام شده است اما رونالدو فعلا قصد ازدواج کردن ندارد!
 



 

دیسکوی رونالدو،20 روز بعد از افتتاح تعطیل شد

تنها 20 روز از افتتاح بار و دیسکوی رونالدو با نام «سون» در منطقه ای توریستی پرتغال می گذشت که این دیسکو پلمپ شد. مسئولان دادگاه قضایی  منطقه لوله، به درخواست اتحادیه رستوران داران جنوب پرتغال و منطقه الگاروه این دیسکو را پلمب کردند.

دلیل این کار، رقابت غیرمتعهدانه بود و به این نکته اشاره شده که مجوز افتتاح این منطقه در منطقه ای توریستی ، تنها به منظور برگزاری میهمانی های شبانه در شبهای آخر هفته صادر شده است. مسئولان اتحادیه رستوران داران جنوب پرتغال و منطقه الگاروه، دراین باره اعلام کردند:« برای این که چنین دیسکوهایی بتوانند هرشب باز باشند، به محوز خاصی نیاز است که این دیسکو از آن بی بهره است. آنها تنهامجوز کاری را کسب کردند که به آنها اجازه می دهد تا تنها در روزهای پایانی هفته به فعالیت بپردازند.»


مقامات قضایی هم خیلی سریع این مجوز را باطل کردند. حالا دیسکوی «سون » تنها 10 روز برای درخواست تجدیدنظر دراین حکم فرصت دارد. مئالیا لیربتو، رئیس این اتحادیه اعلام کرده که منطقه ای که دیسکوی «سون» در آن بنا شده، منطقه ای مناسب برای احداث یک دیسکو نیست.

کریس رونالدو، شخصا و به صورت مستقیم، نامش را به عنوان مالک این دیسکو صبت نکرده ومالکیت این دیسکو به نام ژوزه پریه را ، داماد خانواده رونالدو و یک فرد ناشناخته است. بازیکن پرتغالی حدود نیم میلیون یورو برای مراسم افتتاحیه این دیسکو خرج کرده بود و با ارسال هواپیماهایی اختصاصی، میهمانان ویژه ای را به این مراسم آورده بود

حرف آخر:
اگر رونالدو رو از لحاظ فنی با مسی مقایسه میکنید ، حداقل از لحاظ اخلاقی این بشر رو با مسی مقایسه نکنید.. همین


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات

لینکستان

آمار و امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 119
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 404
بازدید کل : 214344
تعداد مطالب : 774
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

کد کج شدن تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

Click Here To Navigate