کافی نت دانلود نرم افزار گالری اسکریپت ایبوک فیلم موبایل گرافیک اسکریپت ورزشی

آلوس:دنياي فوتبال عاشق فلسفه بارسا است
Get Adobe Flash player

آلوس:دنياي فوتبال عاشق فلسفه بارسا است


مدافع بارسلونا معتقد است که فلسفه بازي اين تيم همان چيزي است که دنياي فوتبال را شيفته خود کرده است.


 

دني آلوس بر اين باور است که رسانه‌هاي خاصي تلاش مي‌‌کنند تنها چند هفته پيش از مراسم اهداي توپ طلا به نفع کريستيانو رونالدو از اعتبار مسي بکاهند.

به گزارش فارس،وي در اين‌باره اظهار داشت: اين حقيقت که ليونل مسي گل مي‌‌زند، عالي بازي مي‌کند و يک نابغه است ديگر فروش ندارد. اکنون فروش اخبار متفاوت شده است و به درگيري‌هاي مسي و ويا پرداخته‌اند، اين يک جنگ از پيش باخته است.

مدافع بارسا معتقد است که تلاش براي خدشه دار کردن چهره مسي بيهوده است و اضافه کرد: ما مي‌دانيم همه اين‌ها از کجا آب مي‌خورد. آنها درباره رفتار بد کريستيانو حرف زده‌اند و اکنون مي‌خواهند پايشان را روي يک بازيکن ديگر بگذارند. قضيه توپ طلا کم‌کم کسل‌کننده مي‌شود؛ آنها مي‌توانند اين جايزه را به هرکسي که مي‌خواهند بدهند؛ اما تصميم مشخص است. وقتي مسي هست ترديدي وجود ندارد.

طبق گفته‌هاي آلوس فيفا بايد اين جايزه را بر اساس جايگاه بازيکنان اهدا کند و افزود: بازيکناني مثل ژاوي و اينيستا ممکن است برنده شوند. ناراحت کننده است که چنين بازيکناني توپ طلا را در کارنامه افتخاراتشان ندارند.

دني آلوس با احترام به شکست مقابل سلتيک خاطرنشان کرد: شيوه بازي ما همان چيزي است که دنياي فوتبال عاشقش شده است. بارسا و فوتبال يک‌جا جمع شده‌اند و يکي هستند. وقتي پيروز نمي‌شويم، احتياجي به اجراي برنامه دوم نداريم. ما بايد برنامه اول خودمان را تقويت کنيم نه اينکه يک برنامه دوم داشته باشيم؛ زيرا اين فلسفه فوتبال ما است. اگر اين برنامه قبلا جواب داده نيازي به تغيير آن نيست.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات

لینکستان

آمار و امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 774
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

کد کج شدن تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

Click Here To Navigate