کافی نت دانلود نرم افزار گالری اسکریپت ایبوک فیلم موبایل گرافیک اسکریپت ورزشی

تيتو: مسي براي رکوردشکني گل نمي زند
Get Adobe Flash player

تيتو: مسي براي رکوردشکني گل نمي زند


سرمربي جوان بارسلونا از عملکرد قابل قبول تيمش مقابل ميزبان روسي راضي و خوشحال بود.



 

      تيتو ويلانووا سرمربي جوان باشگاه بارسلونا از برد 0-3 تيمش مقابل اسپارتاک مسکو در دور پنجم از رقابت هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا که باعث مسجل شدن صعود تيمش به دور بعد شد راضي و خوشحال بود و در ادامه به اين نکته اشاره کرد که تيمش باشايستگي تمام گام به ميدان گذاشت.

 به گزارش گل، تيتو درمورد اين بازي گفت:« مي دانستيم که يک تساوي هم براي ما کافي است ولي به پيروزي رسيديم. اين نشان دهنده شايستگي هاي تيم ماست و نه شايستگي تيم هاي حريف. برايمان خيلي مهم بود  که در همين روز سه شنبه صعودمان به دور بعد را قطعي کنيم و نيازي نباشد که تا آخرين هفته منتظر بمانيم. چون هميشه و در هر بازي هر اتفاقاتي ممکن است رخ دهد. حالا بايد ببينيم که آيا براي صعود به عنوان تيم صدرنشين در بازي آخر خانگي مان نياز به برد خواهيم داشت يا نه.»


مربي اسپانيايي به اين نکته اشاره کرد که بازيکنان اسپارتاک درمقايسه با بازيکنان سلتيک موقعيت هاي بيشتري را خلق کردند و تيمش درمقابل تيم بزرگي مثل اسپارتاک بازي خوبي را ارائه داد:« ما احترام زيادي براي اسپارتاک قائليم. بازي مقابل آنها سختي هاي خاص خودش را داشت: تغييرات زماني، سرما، چمن مصنوعي.. وبازيکنان ما بعد از يک بازي در نوکمپ به مسکو آمدند و خيلي خوب بازي کردند. به نظر من بايد به شايستگي هاي بازيکنانم که مالکيت توپ را در دست گرفته و حمله کردند اشاره کرد.»

 بعد از انتقادات وارده به خط دفاع بارسا تيتو گفت:« فکر مي کنم که خيلي مهم است که دراين بازي دروازه مان را بسته نگه داشتيم. بعضي وقتها تيم هاي حريف از روي خوش شانسي به گل مي رسند.سلتيک دوبار دروازه ما را بازکرد و فرصت هاي کمتري نسبت به اسپارتاک هم داشت.»

 غيبت تئيو و درخشش مسي دراين بازي؛سوژه ديگري بود که تيتو درموردش صحبت کرد:« مسي براي رکورد شکني بازي نمي کند و هدفش تنها کمک به تيم براي پيروزي است.بارها از80 گل صحبت شده ، چون اين فوق العاده است. اين گلها به خاطر خواسته و تلاش بارساست که هميشه براي برد به ميدان مي رود. اگر دراين بازي از تئيو هم استفاده نشدبه اين خاطر بود که او احساس درد مي کرد.مي توانست روي نيمکت بنشيند ولي من ترجيح دادم تا نام او را خط بزنم و اينگونه شد که دئولوفئو دقايق براي بازي کردن زمان پيدا کرد.»

 بازي خوب اينيستا، سسک، بوسکتس و چابي هم موضوع ديگري بود که تيتو درموردش صحبت کرد:« اينيستادر بازي سه شنبه در جناحين خيلي خوب بود.ما مي خواستيم به بازي عمق بدهيم و اگر قرار بود همه بازيکنان درکنار هم قرار بگيرند کار سخت مي شد. اينيستا بازي فوق العاده اي انجام داد. او مي تواند فوق العاده باشد و در انجام يک بازي ترکيبي با سسک هم موفق بود.»

 بخش پاياني صحبت هاي تيتو مقايسه شرايط بارسا با بارساي سال گذشته درهمين زمان بود:« يک سال پيش در چنين روزهايي من مجبور شدم زير تيغ جراحي بروم  و آن جراحي مي توانست سرنوشت من را به نحوي متفاوت رقم بزند ولي يک سال بعد من الان اينجا هستم.»

 


 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات

لینکستان

آمار و امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 374
بازدید کل : 214314
تعداد مطالب : 774
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

کد کج شدن تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

Click Here To Navigate