کافی نت دانلود نرم افزار گالری اسکریپت ایبوک فیلم موبایل گرافیک اسکریپت ورزشی

تيتو:درمقايسه هاي بلندمدت مغلوب پپ خواهم شد
Get Adobe Flash player

تيتو:درمقايسه هاي بلندمدت مغلوب پپ خواهم شد


سرمربي بارسلونا در پايان بازي به اين نکته اشاره کرد که شاگردانش به دنبال به ثمر رساندن ششمين گل بازي بودند



 

 

  تيتو ويلانووا، سرمربي جوان بارسلونا بعد از برد 1-5 شاگردانش مقابل اتلتيک بيلبائو در جمع خبرنگاران حضور يافت و به تمجيد از عملکرد تيمش پرداخت.

 به گزارش گل، تيتو در کنفرانس خبري بعد از بازي گفت:« من از برد 1-5 مقابل اتلتيک بيلبائو واقعا احساس غرور مي کنم. تيمم سطح بازي اش را حفظ کرده است. مطمئنا مواردي هست که در آنها بايد بهتر شويم ولي مهمترين نکته اين است که انگيزه هايمان براي پيروزي و تواناي کاري اي که اخيرا به نمايش گذاشته ايم را حفظ کرديم. قطعا ممکن است ما هم در بازيهايي شکست بخوريم ولي خيلي بعيد است که ببازيم.»


شنبه شب، بارسلونا با برد قاطعانه مقابل اتلتيک بيلبائو توانست بهترين شروع اين تي در طول تاريخ رقابت هاي لاليگا را رقم بزند و تيتو دراين باره گفت:« واقعا خوشحالم که توانستيم اين رکورد را به نام خودمان ثبت کنيم. بازيکنانم علاوه بر عملکرد خوبي که داشتند، به خوبي به تعبير بازي پرداختند. خيلي خوب است که در اين بازيها به پيروزي برسيم. ما خوشحال و راضي هستيم ولي بيش از هرچيزي از اين بابت خوشحاليم که با وجودي که نتيجه  1-5 بود، ما همچنان فشار مي آورديم و به دنبال زدن گلهاي بيشتري بوديم. اين طوري مطمئن خواهم شد که ما قدرتمند مي مانيم، در بازيهاي بيشتري به پيروزي مي ررسيم و براي کسب جامهاي متعددي مي جنگيم.»

 او در ادامه به اين نکته اشاره کرد که هنوز خيلي زود است که بخواهيم در مورد دوره حضور او روي نيمکت مربيگري بارسا در مقايسه با دوران مربيگري پپ دراين باشگاه قضاوت کنيم:« اين 4 سالي که گذشت، از هر نظري که فکرش را بکنيد غير قابل تکرار است؛ از نظر کارهايي که پپ براي تيم کرد گرفته تا جامهايي که بارسا به دست آورد و حتي روند رشد و پيشرفت سيستم بازي تيم. من واقعا احساس غرور مي کنم. در حال حاضر فقط دوران خيلي کوتاهي از حضور من روي نيمکت مربيگري بارسا گذشته. بايدبيش از اين پيش رفت ولي من مطمئنم که در مقايسه هاي بلند مدت مغلوب پپ خواهم شد.»

 تيتو در بخش ديگري از صحبت هايش به تمجيد از اتلتيک بيلبائو پرداخت و گفت:« اتلتيک سبک بازي متفاوتي در مقايسه با تمام تيم هاي ديگر دارد ولي آنها کار را براي حريفشان واقعا سخت مي کنند، هرچند که نتيجه بازي شايد نشان ندهد ولي هيچ وقت بازي کردن مقابل اتلتيک کار آساني نيست.»

 او در تمجيد از عملکرد بازيکنانش، تعدادي از آنها را انتخاب کرد و به رابطه خوب ميان اينيستا و سسک اشاره کرد و گفت:«ارتباط ميان اينيستا و سسک در جريان بازي فوق العاده بود.»

 او در بخش پاياني صحبت هايش (که قبل از شروع داربي شهرمادريد انجام شده بود) به اين نکته اشاره کرد که قصد تماشاي بازي رئال- اتلتيکومادريد را ندارد:« بحث اين نيست که برايم تفاوتي نداشته باشد؛ بلکه ماجرا اين است که اوضاع اين بازي دست ما نيست و به ما بستگي ندارد. زماني که چيزي به کسي بستگي و ارتباطي نداشته باشد ، همان بهتر است که وقت را تلف نکرد.»

 


 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات

لینکستان

آمار و امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 152
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 153
بازدید ماه : 437
بازدید کل : 214377
تعداد مطالب : 774
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

کد کج شدن تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

Click Here To Navigate