کافی نت دانلود نرم افزار گالری اسکریپت ایبوک فیلم موبایل گرافیک اسکریپت ورزشی

پیکه(2):کاش در پایان نیمه اول، بازی 0-2 باشد
Get Adobe Flash player

تیم ما این توان را دارد که 4 گل بزند ولی کار برایمان سخت می شود. تا زمانی که داور سوت پایان بازی را بزند ما به مبارزه ادامه خواهیم داد.

سایت گل- جرارد پیکه ،بازیکنی بود که قبل از برگزاری بازی امشب دو تیم بارسلونا و میلان در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا درسالن کنفرانس خبری شرکت کردو پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. او قبل از جوردی رورا، مربی بارسا پشت میکرفون ها قرار گرفت و از تیم کاتالان به دفاع پرداخت.

متن صحبت های پیکه را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم که دراینجا می توانید قسمت دوم صحبت های او را مطالعه کنید:

*بازی با میلان: فکر می کنم که در تمام سالهایی که من اینجا بوده ام، ما همیشه و درتمامی بازیها قبراق و شاد نبوده ایم ولی در بازی با میلان هیچ بهانه ای نداریم . هوادران با ما خواهند بود و ورزشگاه پر خواهد بود. هیچ فشاری روی ما نیست و ما با تمام توان کار خواهیم کرد. تیم ما 3شنبه شب واکنش نشان خواهد داد. مطمئنم که با وجود تمام انتقادات وارده این اتفاق خواهد افتاد.

*چلسی ، اینتر و تیم هایی که شما را مغلوب کرده اند:ما باید در مقابل باخت 0-2 بازی رفت واکنش نشان دهیم. تلاش می کنیم تا حداکثر گلهای ممکن را به ثمربرسانیم. دریافت یک گل به ما آسیب زیادی می زند . البته شانس هم نقش خودش را ایفا خواهد کرد. باید به موفقیت باور داشت. ولی هر چه بیشتر باور داشته باشی، شانس بیشتری می آوری

*دانی آلوس: من گفتگوی اخیر دانی آلوس را خواندم. اگر با دقت خوانده باشید،منظور او آنچه به نظر می رسد نیست. دانیل گفته که گاهی وقتها هست که ما انگیزه هایمان را برای جلو رفتن و بازیابی توپ از دست می دهیم ولی انگیزه برای پیروزی و برد هیچ وقت از میان نمی رود.

*هیجان بیش از حد: من از اینکه شاهد تکرار جوی مشابه بازی مان مقابل اینتر باشیم لذت می برم. ما تیمی هستیم که باید احساسات را بسنجیم..به ویژه در زمان حمله.. آن روز جو کاملا بارسایی بود.

*دفاع سه نفره: نکات مثبت و منفی متعددی در مورد بازی کردن با سه دفاع وجود دارد. این تصمیم با تیتو و جوردی است. ما عادت داریم که با شیوه های مختلف بازی کنیم. با سیستم 3-4-3 ما تهاجمی تر می شویم ولی در خط دفاع سختی می کشیم با سیستم 3-3-4 کنترل بیشتری بر بازی داریم ولی در خط میانی به مشکل می خوریم..حالا باید ببینیم که چه خواهد شد. این بازی شبیه بازی با اینتر خواهد بود.

*بازی منطقی: همیشه ما منطقی بازی می کنیم و به همین خاطر هم هست که به این همه جام قهرمانی رسیده ایم. گاهی وقتها هست که به بازی احساسی نیاز بیشتری داری. کاش در پایان نیمه اول بازی 0-2 باشد. ولی این چیزی است که کنترلش از دست ما خارج است. یک گل از میلان، ما را به شدت اذیت می کند. به همین خاطر باید کاملا در خط دفاع هوشیار باشیم و تلاش کنیم که گلی نخوریم. البته تیم ما این توان را دارد که 4 گل بزند ولی کار برایمان سخت می شود. تا زمانی که داور سوت پایان بازی را بزند ما به مبارزه ادامه خواهیم داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات

لینکستان

آمار و امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 362
بازدید کل : 214302
تعداد مطالب : 774
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

کد کج شدن تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

Click Here To Navigate