کافی نت دانلود نرم افزار گالری اسکریپت ایبوک فیلم موبایل گرافیک اسکریپت ورزشی

آنژی مشتری بعدی والدس
Get Adobe Flash player

باشگاه آنژی ماخاچ‌کالای روسیه با رقمی قابل‌ توجه، خواهان جذب سنگربان بارسلونا شده است. تیم آنژی ماخاچ کالا روسیه به دنبال جذب ویکتور والدس، است.

ویکتور والدس

مسئولان این باشگاه در تلاش هستند تا والدس را که پیش از این عنوان کرده بود پس از اتمام قراردادش از جمع آبی‌و‌اناری‌پوشان جدا خواهد شد را برای فصل آینده به این تیم بیاورند تا در نقش دروازه‌بان اول این تیم ایفای نقش کند.
باشگاه آنژی نیز با ارسال پیامی روشن به والدس، خواهان به خدمت گرفتن وی شده است. در این پیام آمده است: ما به دنبال جذب والدس هستیم تا دروازه تیم خود را بیمه کنیم و با حضور وی در لیگ داخلی روسیه و لیگ قهرمانان اروپا گام‌های موثری برداریم. برای به خدمت گرفتن وی نیز مبلغی در نظر گرفته‌ایم که او را تبدیل به گران‌قیمت‌ترین سنگربان جهان می‌کند.

این باشگاه روسی به ازای هر فصل حضور والدس در این تیم 10 میلیون یورو در نظر گرفته است که این مبلغ با توجه به مفاد موجود در قرارداد به رقم 12 میلیون یورو نیز قابل افزایش است. آنژی می‌داند که برای تبدیل شدن به تیمی قدرتمند در اروپا نه تنها در خط حمله بلکه باید در دروازه خود نیز سنگربانی مطمئن داشته باشد، به همین خاطر به فکر جذب دروازه‌بان بارسا افتاده است. کاپیتان تیم آنژی در حال حاضر ساموئل اتوئو کامرونی است و مدیر ورزشی این تیم نیز روبرتو کارلوس سرشناس است.

زمانیکه ویکتور والدس اعلام کرد قصد دارد از جمع کاتالان‌ها جدا شود گاس هیدینگ سرمربی آنژی وی را به عنوان گزینه دروازه خود در نظر گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات

لینکستان

آمار و امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 124
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 409
بازدید کل : 214349
تعداد مطالب : 774
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

کد کج شدن تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

Click Here To Navigate