کافی نت دانلود نرم افزار گالری اسکریپت ایبوک فیلم موبایل گرافیک اسکریپت ورزشی

رورا(1):چابی با اجازه پزشکان تیم ملی بازی کرد و مصدوم شد
Get Adobe Flash player

به خاطر شرایط موجود ممکن است این طور به نظر برسد که بازی کم و بیش آسانی پیش روی ماست. ولی این تیم هادر شرایط سخت، کار را مشکل می کنند.

سایت گل- جوردی رورا دستیار تیتو ویلانووا در باشگاه بارسلونا در کنفرانس خبری تیمش قبل از مصاف با سلتاویگو شرکت کرد و پاسهگوی سوالات خبرنگاران شد. او ترجیح داد تا به خاطر مصدومیت چابی ارناندس با مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا درگیر نشود و دراین باره گفت:« چابی با اجازه اعضای کادر پزشکی بازی کرد و هرکسی که وارد زمین مسابقه می شود، به نوعی ریسک کرده است.» او به علاوه به تمجید از الکسیس سانچس نیز پرداخت.

متن صحبت های رورا را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم. در اینجا می توانید قسمت اول این گفتگو را مطالعه کنید:

*بازی با سلتاویگو: می خواهم دوباره برروی اهمیتی که این بازی برای ما دارد اشاره کنم.این بازی یک گام دیگر رو به جلو است. رقابت های لالیگا واقعا مهم است. کسانی که بازی خواهند کرد، با جدیت تمام کار خواهند کرد. چون سه امتیاز این بازی سه امتیاز مهمی است. این زمین به صورت تاریخی به خوبی مقابل آب مقاومت می کند. نمی دانم که کی در آنجا باران آمده. مشکل این است که اگر توپ در آنجا به حرکت در نیاید، هر تیمی که قرار باشد آنجا بازی کند، به مشکل برمی خورد. باید با شرایط بازی تطبیق پیدا کنیم.

*سلتاویگو: به خاطر شرایط موجود ممکن است این طور به نظر برسد که بازی کم و بیش آسانی پیش روی ماست. ولی این تیم هادر شرایط سخت، کار را مشکل می کنند. آنها برای مرگ و زندگی بازی می کنند.

*الکسیس گفته که بازیکن بزرگی است: من هم همین طور فکر می کنم. به نظرم او فوق العاده است.

*بازگشت تیتو: این واقعا شادی آور است. او رئیس ماست. از دید حرفه ای و انسانی، او انسان واقعا مهمی است. او فرد بسیار محبوبی در رختکن تیم است و بازگشت او خبری خوب و متحول کننده برای ماست.

*مصدومیت آدریانو، پدرو، پویول ، جوردی آلبا و چابی: هرسال این اتفاق ها رخ می دهد. همان طور که بارها در این شرایط بوده ایم، بازیکنان دیگری که آماده هستند جای بازیکنان مصدوم را پر خواهند کرد. هرکسی که در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد تضمین کننده موفقیت تیم است. سلتا هم چندین مصدوم دارد. چابی در تیم ملی اسپانیا بازی کرد ، چون از پزشکان تیم اجازه بازی کردن گرفته بود و هرکسی که هرزمانی به میدان برود، عملا ریسک کرده است. آنچه ما را نگران می کند، روند بهبود مصدومیت اوست که امیدواریم در زمان کوتاهی انجام پذیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات

لینکستان

آمار و امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 100
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 385
بازدید کل : 214325
تعداد مطالب : 774
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

کد کج شدن تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

Click Here To Navigate