کافی نت دانلود نرم افزار گالری اسکریپت ایبوک فیلم موبایل گرافیک اسکریپت ورزشی

دانی آلوس: زلاتان نگران کننده است
Get Adobe Flash player


ستاره باتجربه وبرزیلی بارسلونا در صحبت هایی درمورد ایبرا گفته:« او می تواند در هر لحظه ای گلزنی کند. لازم است که علاوه بر او،سایربازیکنان پی.اس.جی را هم درنظر داشت

سایت گل- دانی آلوس مدافع باتجربه و برزیلی باشگاه بارسلونا در گفتگو با آر.ام.سی سپورت در مورد بازی حساس پیش روی تیمش مقابل پاری سن ژرمن در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده و اعلام کرده که زلاتان ایبراهیموویچ بزرگترین نگرانی او در تیم حریف است.

آلوس در مورد زلاتان، هم تیمی سابقش در بارسا که حالا در پاری سن ژرمن توپ می زند، گفته:« ایبراهیموویچ نگرانی بزرگی است. چون بازیکن خیلی بزرگی است. به علاوه او یک ورزشکار باثبات نیز هست. من این افتخار را داشتم که هم تیمی او باشم. به علاوه در گذشته هم مقابل هم بازی کرده ایم. این رویارویی هم مثل مصاف های قبل خواهد بود. من مثل دفعه های قبلی مقابل او قرار خواهم گرفت.»

البته آلوس می داند که نمی توان پاری سن ژرمن را فقط به ایبرا خلاصه کرد و هشدار داده که آبی اناری ها باید نگران سایر بازیکنان تیم پاریسی نیز باشند:« باید به شدت تلاش کنیم تا مانع از گلزنی ایبرا شویم. می دانیم که زلاتان بازیکنی است که می تواند در هر لحظه به گل برسد. ولی لازم است که سایر بازیکنان پاری سن ژرمن را نیز مدنظر داشته باشیم.» 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات

لینکستان

آمار و امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 304
بازدید کل : 214244
تعداد مطالب : 774
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

کد کج شدن تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

Click Here To Navigate